- توضیحات
- نظرات (0)
- محصولات بیشتر
توضیحات
[accordion]
[pane title=”جزئیات پرسشنامه ” start=open]
ارزش ویژه برند مجموع های از دارایی ها و تعهدات پیوندیافته با یک برند، نام و سمبلی است که موجب افزایش و یاکاهش ارزش حاصل از یک محصول یا خدمات برای یک سازمان و یا مشتریان آن سازمان می باشد. یکی از معروف ترین و شاید مهم ترین مفاهیم بازاریابی امروز که برای اولین بار در دهه ۱۹۸۰ شکل گرفت، مفهوم ارزش ویژه برند است. با وجود این، ظهور این مفهوم برای متخصص های بازاریابی دربرگیرنده جنبه های مثبت و منفی است. جنبه مثبت این است که ارزش ویژه برند، اهمیت برند را در راهبرد بازاریابی پر رنگ ساخته و مورد تأیید قرار می دهد و تمرکزآن بر فعالیت های تحقیقاتی و در نهایت پاسخ دادن به خواسته های مدیریت ارشد سازمان را حفظ می کند. اما جنبه منفی آن است که این مفهوم به شیوه های گوناگون و با هدف های مختلفی ارائه شده است و هنوز هیچ نگرش واحدی در مورد شیوه معرفی، به تصویر کشیدن و سنجش ارزش ویژه برند وجود ندارد. به طور کلی، تأکید بحث برندسازی بر ایجاد محصولات و خدماتی است که از قدرت برند چشم گیر و برتری برخوردار است. با وجود این، براساس بسیاری از نگرش های گوناگون، ارزش ویژه برند شامل تأثیرات بازاریابی است که به صورت منحصر به فرد در مورد یک برند وجود دارند. به بیان دیگر، ارزش ویژه برند دستاوردهای مختلف فعالیت های بازاریابی روی محصولات و خدمات برخوردار از برند را تشریح می سازد.
[/pane]
[/accordion]
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.