- توضیحات
- نظرات (0)
- محصولات بیشتر
توضیحات
[accordion]
[pane title=”جزئیات پرسشنامه ” start=open]
اگرایش بازاریابی ارتباطی در این تحقیق توسط مولفه های مطرح شده توسط سین و همکاران (۲۰۰۵) که در تحقیق یوگاناتان و همکاران (۲۰۱۵) نیز به کار رفته سنجیده خواهد شد. این متغیر شامل شش مولفه اعتماد (شامل ۴ گویه)، همبستگی (شامل ۴ گویه)، ارتباطات (شامل ۳ گویه)، ارزش های مشترک (شامل ۴ گویه)، همدلی (شامل ۳ گویه) و عمل متقابل (شامل ۳ گویه) می باشد.
[/pane]
[/accordion]
[icon icon=icon-edit size=16px color=#000 ] تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
[icon icon=icon-folder-open-alt size=16px color=#000 ] نوع فایل: word
[icon icon=icon-file-text size=16px color=#000 ] تعداد صفحات: ۴
[icon icon=icon-list-ul size=16px color=#000 ] تعداد سئوالات: ۴۳ سئوال
[icon icon=icon-th-list size=16px color=#000 ] منبع: دارد
[icon icon=icon-exclamation-sign size=16px color=#000 ] تفسیر و نمره گذاری: دارد
**** در صورت عدم وجود پرسشنامه موردنیاز می توانید از قسمت ثبت سفارش اقدام به درخواست پرسشنامه موردنظر خود نمایید.****
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.